Jahtipäällikön päiväkirja 4-/2017

Keskiviikko 2.8.2017 klo 21.48

Hirvieläinten pyyntiluvat saapuivat ja riistakeskus myönsi meille yhteisluvassa kaikki haetut luvat. Eli, metsästämme 3 hirveä ja 35 valkohäntäpeuraa.

Määrä saattaa tuntua ylisuurelta alueellemme, mutta vuodet eivät ole veljeksiä.   Nyt jäljistä päätellen hirviä liikkuu runsaasti ja peurakolareita sattuu liian usein.

Passipaikkojen kunnostusta jatketaan pitkin loppu kesää ja ilmoittelen niistä tekstiviesteinä hirviryhmälle. Laitan ilmoituksen myös tänne seuran sivuille ja toivon muidenkin seuramme jäsenten tulevan mukaan. Eiköhän johtokunta hyväksy riistanhoitopisteet näistäkin talkoista.

TOINEN HIRVIELÄIN JAHTIKOKOUS pidetään Pe. 11.08 klo 18.00 Op- kerhotiloissa, Sibeliuksenkatu 3, Forssa.

Siellä päätämme jahtijärjestelyistä ja muista jahtiin kuuluvista asioista.

Ennen jahdin aloitusta, tarvitsen kaikkien osallistujien riistanhoitoyhd. numerot, metsästäjänumerot ja syntymäajat. Mahdollinen  sähköpostiosoite helpottaisi yhteydenpitoa. Laita nämä tiedot minulle tekstiviestinä tai sähköpostina, saan oma riista rekisterit kuntoon. tkkosunen@gmail.com

Terveisin  Tuomo